Wednesday 28 December 2016

resolusi atau ilusi

Keadaan nampak sangat berbeza, hari berganti hari, bulan berganti bulan,, kini tinggal beberapa hari sahaja lagi 2016 akan meninggalkan kita, Tahun ini terlalu banyak yang berlaku pada aku, bercinta dan di tinggalkan, bercinta lagi dan tergantung kesepian.. namun itu bukan sesuatu yang luar biasa bagi aku kerana kali ini aku merasa sangat sayang sehingga hati aku sebu... akal menolak hati pula menarik.. kenapa? entahlah.. kali ini aku biarkan sahaja hati ini di baa perasaan.. mungkin kerana factor usia. Siapa tau kan..



Apa yang telah aku capai tahun ini?

1. cinta
2. keja baru
3. income baru
4. the ultimate weight loss

itu pencapaian aku kali ini

Apa resolusi aku tahun 2017?

1. more weight loss
2. nak gi korea
3. nak kawen
4. nak tambah income lagi
5. nak bayar hutang

aku harap salah satu akan tercapai nanti.. insyaallah.. amin

No comments:

Post a Comment