Google+ Followers

Friday, 19 August 2016

Tengah Bulan??

Hari ni dah jumaat. sekejap jer... eh sekejap ke? tak lah sangat, tapi bila dalam keadaan "sindrom tengah bulan" ni doa dalam hati tu, "cepatlah hujung bulan". faham kan apa maksud saya?

since lepas raya ni kewangan agak semput sikit.. byk belanja benda tak terjangka... ahaa.. paham kan.. bila wang ada ni dah mmg ada plan yang tersendiri.. bila tarik untuk perbelanjaan tak terjangka itu lah jadinya.. sabo ajer ler.. hahahaha


Sekarang ni korek tabung ler.. nasib baik rajin menabung dalam tabung SSPN (tabung ni akak dapat free pas kenyit2 mata ngan Abam PTPTN)... korek lah berapa byk yang mampu bawak dek poket gi 7eleven tukar... (terima kasih 7eleven).. seronok budak tu.. dia kata derang memang perlukan coin.... nasib baik kan.. akak pun senang hati leh tukar.. tapi aku tak malu pun nak guna duit syiling tu, pasal duit aku tu halal.. bukan curi pun.. betultak.. makanya tabung tuh tak pernah berjaya penuh,. hahahaha.. seyes... tapi tabung tu tak de lah sikit sangat isi nya pasal akak ni bila berbelanja balik rumah tiap2 hari tu semua syiling akan masuk tabung.. jadi setiap kali gi kedai bila cashier tanya ada syiling tak? memang jawab tak de.. sebab memang tak simpan dalam dompet pun.

aha.. itu seba sedikit cerita akak hari ni. eh akak sangat lah.. ahaa..

ciao..

muah muah muah

No comments:

Post a Comment