Google+ Followers

Monday, 12 December 2016

Ceritera kita

Kembali aku disini menceritakan perasaan hati ini. Aku berasa bermacam-macam dalam hati. Namun cinta adalah segalanya. Aku tak minta untuk memiliki dan di miliki cuma aku gembira akan hadirnya perasaan itu. 

Tak mengapa jika ianya hanya untuk seketika, tak mengapa jika ianya melukakan kerana apa aku harapkan peluang untuk menyintai semula dan aku miliki cinta itu sekarang. Bukan lah mengharap sesuatu yang romantik cuma aku ingin simpan perasaan ini bersama aku sehingga akhir hayatku. 

Aku belajar untuk melupakan segala kesakitan dengan memaafkan dan itu berjaya aku lakukan. Segala yang menyakitkan itu aku buang dari hati, dari ingatan ku ini untuk aku meneruskan hidup ini. Mungkin selama ini aku merasakan cinta yang telah hati itu membunuh hati ku akhirnya aku buka kembali hati ini hanya untuk dia.

You, andainya u bukan untuk i, i redha kerana selama bersama i nak simpan segala kenangan manis kita bersama, I puas hati kerana ada rasa sayang you pada i walaupun ianya bukan cinta. I mimpikan untuk susah senang bersama dengan you sehingga keakhirnya.. I akan bersama dengan u agar u mampu mengaharungi segala duka di hati you, mengharungi kesukaran hidup bersama you sehingg u bangkit semula dan berjaya. Ya hidup ni bagai roda.. ada atas ada bawah.. I tetap syg u walau macam mana pun keadaan u.. I kenal u masa u sedang menghadapi kesukaran, i tetp akan menyokong u walau apa pun keputusan untuk u keluar dari kesukaran u. I buat semua ini sebab ikhlas sayang u. I nak u tau ini, i harap u boleh rasa apa yang i rasa. Doa i kita tetap akan bersama hngga keakhirnya.. Walaupun beza usia kita sgt jauh, i harap itu bukan penghalang. 

Kali ini aku masih lagi tida kongsikan gambar dia kerana aku belum bersedia untuk kenalkan dia pada awak semua... Doakan segalanya menjadi antara kami...

No comments:

Post a Comment