Sunday 18 December 2016

Inikah akhirnya?

Hati aku sakit, terluka, namun yg berlaku itu semua silapku... dan kerana silap ku itu aku bakal kehilangan dia,...

dia dah blok fb aku skang.. enggan bercakap dengan aku.. bahasa dia kini hanya aku kau aja.. aku pulak camner.. terkaku bisu.. tak mampu untuk mempertahan kan diri sendiri

aku tak tau camner agaknya akan jadi lagi... aku tak tau.. apakah ini akhirnya?




Kadang kadang aku lemas.. kenapa aku terus aja mengalah.. tak melawan.. pasal aku berusaha nak jaga terus hubungan aku.. namun akhirnya....
puas aku jaga hati ini jangan terlalu sayang malangnya, skit demi skit hati aku hilang kepadanya.. akhirnya ......kenapa aku tak habis kan kata2 aku? sebab aku pun tak tau apa akhirnya lagi... namun apa yang aku mampu berdoa mohon pertunjuk dari allah sama ada betul dia utk aku atau tidak... 

apakan ini akhirnya?

No comments:

Post a Comment