Wednesday 19 October 2016

My life Update

Akhir nya aku telah ketemu sidia.. siapa? masih perlu aku rahsiakan lagi.. belum bersedia aku untuk dedahkan siapa dia. Pada hari pertemuan aku dan dia tidak seperti aku rancangkan.Maklumlah.. mana lah reti nak travel sengsorang ni.Naik bas lak tuh.. namun aku puas hati dapat ketemu dia. Wajah dia menarik perhatian ku kerana dia yang paling menarik di mataku. Aku dah lama tiada hubungan bergini membuatkan aku ni rasa ala- ala gedik gitu. rasa nak share jer gambar dia kat sini tapi aku masih perlu masa untuk itu...



Apa lagi pasal dia.. ahaa.. dia tinggi badan agak gagah tapi tak sado yer.. air muka dia agak keras, tegas buat dia kelihatan tidak seperti umurnya.. dan kelihat caringnya di situ..cheh.. ayat macam faling habis dah ni.. well aku memang tak reti nak describe pasal orang dalam bertulis macam ni tapi aku cuba sedaya upaya (fuh dah berpeluh nak perah kata-kata)hahaha.. jadi itu serba sedikit pasal dia. Tapi dia lai dari lelaki yang aku kenal.. walaupun umur dia muda (yer betul tu muda) dari aku, tapi aku puas hati.. aku plak rasa macam aku ni muda.. hahahah gedik kan. Sila jangan muntah hijau yer.. Dia ni matang dari umurnya.. cara bercakap, cara dia handle aku yg gedik ni.. well aku bukan memilih umur pun.. yang penting dia bleh jaga hati aku ni dah cukup bagi aku.

 Nampak tak muka bahagia aku ni hahaha. By the way aku dah muka kerja tempat baru ( tempat baru? yer betullah tuh. aku tukar lagi, jangan nak kutuk hakak ok) tempat ni aku rasa happy sgt kerja.. hope this is the last job.. nak kumpul duit nak kawen eh.. nak kawen lah.. ingat akak ni tak der keinginan ker? tapi tanggung jawab terpaksa akak dulukan.. Adik aku nak kawen tahun depan. Jadi sebagai anak yang sulung aku kena bantu dia untuk kenduri since ayah aku dah tak der lagi.. harap2nya di permudahkan.. korang doakan sekali yer... 


No comments:

Post a Comment