Thursday 27 October 2016

Apa yang aku buat?

Aku pun tak tau apa yang aku buat. Perlukah aku teruskan atau perlukah aku berhenti sebelum terlambat. tapi aku rasa macam dah terlambat jer.. bak kata lagu Rossa tu.. "terlanjur cinta" ahahahaha.. so memang dah terlambat. Namun apa yang aku buat hanya menahan diri aku dari terus menyayangi lebih dalam.. hati aku ada satu kot... kena jaga...


Hati yang terluka lambat sembuh. Aku sebelum ni susah dan liat nak sayang orang... susah dan liat nak sebut cinta sebab aku pernah terluka... 10 tahun nak sembuh tuh.. dah kawin lagi tuh. hahaha itu cerita lama... balik ceritaaku tadi.. aku dah terlanjur cinta ngan job aku sekarang.. so korang jangan salah faham ingat ku fall in love dan kecewa bagai.. aku masih happy lagi ngan si dia.. eh eh eh ..happy ke?


Sekarang aku buat IT staff recruitment. Agak susah bila technical basic aku agak kurang tapi since aku di inspire oleh duit komisen yang agak tinggi. Jadi hampir setiap hari candidate aku berjaya untuk di interview.. cuma tak berjaya di ambil bekerja.. ~sigh~ tapi tak per.. motivasi yg aku terima menyebakan aku berusaha lebih lagi.. wish me luck guys. next posting i akan cerita peel2 candidate aku ni.. ok..

ciao for now...

No comments:

Post a Comment