Google+ Followers

Wednesday, 31 May 2017

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan semua. Dah lama aku dah mencoretkan luahan hati aku disini. bukan tak mau cuma semuanya hilang bila tangan mula menyentuh keyboard.
 camner aku ngan dia? hurm aku masih lagi mcm tuh.. cuma rasa insecurity. rasa tak selamat.. mana nak rasa selamat bila dia masih menghubungi gf dia lagi.. lalu aku ni sape? Aku pun tak tau..


betul ke ada rasa syg di hati dia? betul ke aku yg dia sayang? atau hanya lah sesorang yg sentiasa bantu dia bila dia dlm kesusahan? aku hari2 berdoa agar aku dapat hatinya sepenuhnya.. tapi kenapa masih ada lagi perempuan tu? dia kata dia dah berhenti hubungi dia.. tapi kenapa masih jumpa dia? aku tak tau... aku penat dah sebenarnya.. apa lagi perlu aku buat? semua dah aku bg.. aku dah tak de apa2 dah.. aku kecewa sangat.. kecik hati sangat..











No comments:

Post a Comment