Wednesday 30 March 2016

~No Title~

Kadang- kadang aku jadi lemas tenggelam dalam perlbagai persoalan diri...
Kadang- kadang aku rasa tenang setenangnya dalam kehidupan harian ku...
Kadang- kadang aku tak keruan memikirkan hal hati dan diri ku sendiri,,,
Apa sebenarnya yang aku mahukan?
Apa sebenarnya yang terpendam dalam minda aku?
Apa sebenarnya yang telah menjadi duri dalam hidup aku?
Apa yang aku inginkan untuk masa depan aku?
Apa sebenarnya?

Aku seperti insan-insan lain yang menjalankan kehidupan biasa,
Bangun pagi, bersiap pergi kerja
Petang habis waktu kerja balik rumah dan rehat...
Semua ini rutin kebanyakan insan- insan lain termasuk aku juga
Namun bergitu, aku mudah bosan.
Aku tak gemar tesekat terlalu lama dalam satu perkara...
Aku ingin buat yang lain lagi... akibatnya... aku jadi tamak inginkan yang lebih lagi..

No comments:

Post a Comment